2011. január 19., szerda

Az elso teli horgaszat 2 es fel(!) evesen

Már nem is tudom pontosan hol kezdődött.....


 


De ha jól emlékszem még alig voltam
kilenc hónapos amikor apuékkal egy tavaszi napon útnak indultunk
és meg sem álltunk egészen Merenyéig. A felnőttek minden -féle,
állítólag nagyon fontos dologról beszélgettek. Én magam azonban
mit sem törődve ezekkel a dolgokkal, alig vártam, hogy kézbe
vegyem az első horgászbotomat!


 


 


 


 


Már elmúltam egy éves és nyár
lévén eltöltöttünk néhány napot valamelyik Tolna megyei tónál.
Hogy melyik volt az már nem emlékszem pontosan, de jó nagy víz
volt, annyi biztos. Mi pedig ott sátraztunk három napig és
horgásztunk éjjel-nappal. Na jó, én éjjel azért aludtam, de
nappal mindenben segédkeztem, még abban is, hogy a horogra csak a
legjobb bojlik kerüljenek!


 



 


 


 


 


 


 


Még abban az évben egy nagyon hosszú
autókázás után értünk egy távoli tóra, ami az ország másik
végén van valahol...
Bővebben: HorgászClub - Az első téli horgászat 2 és fél(!) évesen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése