2011. december 12., hétfő

Kaszakoeso a decemberi napsutesben

Egy heti kényszerpihenő után már nem tudtam nyugodni, csábított a decemberi napsütés, pálcákat fel, irány a tópart.A varratszedésen még nem vagyok túl, de egy
műtét utáni lábadozás igen-igen kikészíti a magam fajta
izgő-mozgót. Nem is a nagy fogás reményében indultam útnak,
sokkal inkább, hogy az ember a természetben legyen, hallgassa a
madarakat és gyönyörködhessen az ilyen kicsit kopár, de csendes
és kristálytiszta vízben és annak élőlényeiben, akik sokszor
egészen a vízpartig kísérik a kis gumihalat. Azután ahogy
megpillantanak, már csak hosszúkás testük egy pici foltját látod
megcsillanni és már tűnnek is el a biztonságot jelentő mélyben.

 
 
Mivel azért a hirtelen mozdulatokat és
a nagy távolságukat még kerülnöm kellett, no és persze mert
abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy alig 200 méterre lakom a
Kökényi tótól, hova máshova mehettem volna. De előtte még
megejtettem egy gyors telefont, illetve kettőt...
Bővebben: HorgászClub - Kaszakőeső a decemberi napsütésben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése