2011. április 4., hétfő

2. Pergeto kupa Kovacsszenaja 2011.04.02. – versenyzoi szemmel

A drop shot technikát versenykörülmények között még nem alkalmaztam, de a mai nap roppant tanulságos volt számomra, számunkra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Reggel még pára és
köd fogadott bennünket
 
 
Józsi barátom néhány nappal ezelőtt felhívott, lesz ez a pergető verseny
Kovácsszénáján, induljunk. Örömmel mondtam igent, így a Horgászclub színeiben
közösen versenyzünk. Eljött a mai reggel, indulni kellett. Technikai okok miatt édesapáméknál van mindkét munkaakkumulátorom, megkértem tegnap, tegye már be az
autó hátuljába, a csónak súllyal és a kötéllel együtt, mert holnap szükségem
lesz rájuk.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A
megnyitó
 
 
Nem gondoltam rá, hogy ellenőriznem kell, de valahogy ez most
kimaradt, én pedig a tóhoz érkezve, kinyitván a csomagtartót fedeztem fel, hogy
az erőforrás vélhetően apuéknál maradt Akkor jöhet az evezés, nyugtáztuk,
persze ennek nagyon nem örültünk. Aztán következett a verseny megnyitója, majd
a sorsolás...
Bővebben: HorgászClub - 2. Pergető kupa Kovácsszénája 2011.04.02. – versenyzői szemmel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése